COD GALBEN: 22-01-2022 ora 11 Intre 23 ianuarie, ora 10 – 24 ianuarie, ora 10 se va semnala ninsori temporar viscolite

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

 

Achizițiile publice este unul dintre domeniile de activitate care are un impact mare asupra altor domenii de activitate. O astfel de dependență apare ca urmare a faptului că prin intermediul achizițiilor publice se realizează achizițiiile necesare pentru ca activitatea din cadrul unui domeniu de activitate să se poată desfășura în cele mai bune conditții atât pentru clienți cât și pentru antreprenorii care activează în diferite domenii de activitate. Orice companie fie că este vorba despre una privată sau de stat trebuie să aibă un departament de achiziții publice cât mai bine dezvoltat. Același principiu este valabil și pentru instituțiile publice. În cadrul acestora trebuie să existe un departament foarte bine organizat pentru că acesta este responsabil de modul în care sunt cheltuiți o parte dintre banii publici. Având în vedere că banii publici sunt din ce în ce mai puțini aceștia trebuie să fie gestionați cât mai eficient pentru ca cât mai multe lucruri bune să se întâmple în țara noastră.

Într-un astfel de departament trebuie să lucreze doar oameni care sunt cu adevărat pricepuți în domeniul achizițiilor publice pentru ca partea financiară să fie cheltuită într-un mod cât mai inteligent cu putință.

Importanța angajării unui expert achizitii publice

În orice sector de activitate trebuie să lucreze oameni care se pot lăuda că au cât mai mare expertiză în domeniul în care activează. În ceea ce privește expertul achiziții publice acesta oferă o serie de avantaje. Cele mai notabile sunt următoarele:

  • Activitatea companiei/instituției publice care are în componență și departament de achiziții publice în cadrul căruia lucrează cel puțin un expert achiziții publice este foartte mult îmbunătățită.
  • Evitarea neplăcerilor cauzată de către aplicarea greșită a legislației aflată în acest moment in vigoare. Expertul în achiziții publice trebuie să fie la curent cu tot ceea ce este nou din punct de vedere legislativ în domeniul achizițiilor publice. Doar în felul acesta pot fi evitate greșeli care pot fi destul de costisitoare din punct de vedere legislativ și nu numai.
  • Se ocupă personal de tot ceea ce presupune strategia de achiziții publice. Această strategie trebuie să fie foarte bine pusă la punct pentru a putea avea efectul scontat. Cheltuirea unei sume cât mai mici de bani pentru achiziționarea unui număr ridicat de obiecte sau servicii premium este strategia ideală. Dar pentru că nu există perfecțiune trebuie încercată apropierea de strategia ideală. Expertiza avută de către un expert în achiziții publice este foarte utilă într-o astfel de situație.
  • Supervizează procesul de achiziții pentru ca acesta să se poată desfășura conform planului inițial.

Cursurile de calificare oferă oportunitatea unei cariere de succes

Pentru ca o persoană să poată avea o carieră de succes nu trebuie neaparat ca aceasta să dețină o diplomă de licență sau de master. Este suficientă frecventarea unor cursuri de calificare autorizate. În momentul de față, un număr din ce în ce mai mare de persoane își îndreaptă atenția către astfel de cursuri pentru că acestea oferă o serie de avantaje, ca de exemplu:

  • Se desfășoară pe o perioadă scurtă de timp. În funcție de calificarea dorită diploma de absolvire poate fi obținută în doar câteva săptămâni. În felul acesta participantul la curs se poate integra în piața locurilor de muncă în cel mai scurt timp posibil
  • Diploma de absolvire este recunoscută la nivel internațional. Pentru o astfel de situație trebuie parcurs un curs care este autorizat și recunoscut de către instituțiile abilitate care activează pe piața locurilor de muncă.
  • În cadrul cursurilor de calificare sunt predate cele mai noi și utile informații pentru ca, cursanții să poată oferi cel mai bun randament în momentul în care vor fi angajați.
  • Varietate foarte mare de calificări. Piața cursurilor de calificare oferă posibilitatea de a putea alege calificarea mult dorită. Aceasta trebuie să fie aleasă atât în funcție de abilitățile avute cât și în funcție de oportunitățile oferite.

Expert în achiziții publice este unul dintre cursurile de calificare cel mai solicitat

A fi expert în achiziții publice este una dintre dorințele avute de către un număr mare de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă. O astfel de dorință se poate îndeplini foarte simplu și rapid grație cursului de calificare oferit de către cursuriautorizate.eu. Acest tip de curs se adresează persoanelor cu studii superioare care au inteligență și abilitatea de a înțelege într-un mod corect legislația națională privind achizițiile publice. Faptul că se desfășoară pe parcursul a 70 de ore este unul dintre cele mai importante avantaje oferit de către acest tip de curs. Persoanele care obțin diploma de absolvire vor fi capabile să:

  • Analizeze obiectiv legislația pentru a putea identifica toate aspectele care trebuie să fie respectate pentru a putea organiza o achiziție publică.
  • Acorde consultanță de specialitate tuturor celor care solicită un astfel de serviciu.
  • Să planifice și să supravegheze strategia de achiziții publice astfel încât la finalul procesului de achiziție publică clientul să fie foarte mulțumit.

Persoanele care doresc să se înscrie la un astfel de curs de calificare trebuie să aibă următoarele acte:

  • Act de identitate.
  • Certificat de naștere.
  • Certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț în cazul în care solicitantul este o persoană divorțată.
  • Diplomă de studii superioare. Aceasta poate fi obținută într-un alt domeniu de activitate. Pentru a putea avea continuitate din punct de vedere educațional se recomandă ca persoanele care doresc să urmeze un astfel de curs de calificare să dețină o diplomă de studii superioare obținută într-un domeniu de activitate care este cât mai apropiat de domeniul achizițiilor publice.

 

 

Marius Călugăru

                   www.blogatu.ro

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.